HTML

en es a sziget

Friss topikok

  • kisspikusz: egyszer mar gondoltam hogy lehetne irni egy egesz konyvet a Hazvezetono cimmel, ami bizony nem oly... (2009.05.22. 07:24) 4. a kisertes
  • balinjártésvisszamegy: És ez így igaz.....:) Élvezettel olvastam azt amit -ha csak egyszer is, de- én is megtapasztaltam... (2009.04.28. 20:13) 1.
  • kisspikusz: az olvashatosagot embere valogatja. velemenyem szerint az ekezetbigyesztgetes meg senkit nem tesz ... (2009.04.28. 08:05) 3. igy kaptam oket: az alapjelenet

Linkblog

1.

2009.04.24. 10:22 Nyau

En lakom egy szigeten.

en Z.

Ez egy kepzeletbeli sziget.

Mondjuk a tropusokon.

Mondjuk egy olyannak tuno kis folddarab a nagy oceanban amit valoszinuleg a Joisten felhotlen jokedveben teremthetett,

Van mamaya, babaya, papaya, palmafa, rizsfoldterasz, dzsungel, sziklashegy, vulkan, nem vulkan, hullam, feherhomokostengerpart, fekete homokos tengerpart, elenk viragos szinek, eros kontrasztok, kek eg, paras levego…szep kis sziget, na.

Kepzeletbeli lakosokkal.

A helyiekkel(a tovabbiakban a kicsikeim),meg a nem helyiekkel,

Osztralokkal, italianokkal, dzsermenekkel, dzsapanokkal, inglisekkel stb…

Aze a kicsikeim vannak tobbsegben. joval.

Meg ruszkikat nem kepzeltem ide, de aze mar vannak es hangerienbol meg oszt alig.

Jo sok nyelvu a sziget.

En is jo sok nyelvu vagyok.

Mindenki kepzeletbeli.

Se a sziget nemletezik, sem senki aki emlitve lesz.

Mindenkit kitalaltam az tuti.

Fantasia az egesz.

Es en nagyon aranyos vagyok.

 

Sokminden van a szigeten, es sok minden nincs.

De amit kerek azt anyuka hoz, vagy a Che, vagy barki aki erre jar.

 

Nincsenek ekezetek se.

De azt nemis kertem.

Nyau

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balinezia.blog.hu/api/trackback/id/tr591083462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harq 2009.04.24. 12:34:34

Szép kis történet. Maga az élet!
Bár ékezetek nélkül elég nehezen olvasható...

balinjártésvisszamegy 2009.04.28. 20:13:49

És ez így igaz.....:)
Élvezettel olvastam azt amit -ha csak egyszer is, de- én is megtapasztaltam:)
Az írás bájos, remek és igaz!!!
B.M.
süti beállítások módosítása